annonse

NYHETER Innlandet Redaksjonen

Innlands-politikere hylles etter jordbruksavtalen

Innlandet Bondelag jubler etter at Staten og jordbruket ble enige i årets jordbruksforhandlinger.

Nestleder Bjørn Olav Søndrol trekker spesielt fram støtten fra ordførere og politikere i Innlandet.

– Jeg er veldig glad for at vi har fått gjennomslag for beitedyra våre, sier han.

Leder Camilla Rostad mener avtalen gir et viktig løft til bønder med lavest inntekter.
Innlands-politikere hylles etter jordbruksavtalen
Leder i Innlandet Bondelag, Camilla Rostad og nestleder i Innlandet Bondelag, Bjørn Olav Søndrol.
Foto: Innlandet Bondelag
← Se hele nyhetsloggen
annonse