Fredag morgen ringte vi opp Ann-Kristin Bratteng direkte på lufta for å fortelle at hun hadde vunnet ukas konkurranse.

Vi valgte det bildet som vi synes var best og det var jo selvfølgelig av noe godteri.

Vi legger heller ikke skjul på hvorfor akkurat dette bidraget gikk helt til topps. Når noen sender bilde av at de vil ha med godteri i hengekøya, da sier vi ikke nei.

Dermed fikk Ann-Kristin med seg en hengekøye til en verdi på 400 kroner gitt av Sport 1 på Amfi Raufoss.

Her kan du høre mer:

Smågodt sikret hengekøye-seier
0:00
annonse