Mann anmeldt etter pistol på tog i Gjøvik
Politiet rykket ut til Gjøvik stasjon etter melding om det som hørtes ut som et ladegrep fra et våpen om bord på et tog.
En mann innrømmet å ha tatt fram en pistol og gjennomført et ladegrep, men det var ikke ammunisjon i våpenet.
Mannen er anmeldt og pistolen er beslaglagt, opplyser Innlandet politidistrikt.
En mann innrømmet å ha tatt fram en pistol og gjennomført et ladegrep, men det var ikke ammunisjon i våpenet.
Mannen er anmeldt og pistolen er beslaglagt, opplyser Innlandet politidistrikt.
Kilde:
Innlandet Politidistrikt
Foto: Alexander Bryntesen