annonse

POLITI Gjøvik Redaksjonen

Mann anmeldt etter pistol på tog i Gjøvik

Politiet rykket ut til Gjøvik stasjon etter melding om det som hørtes ut som et ladegrep fra et våpen om bord på et tog.

En mann innrømmet å ha tatt fram en pistol og gjennomført et ladegrep, men det var ikke ammunisjon i våpenet.

Mannen er anmeldt og pistolen er beslaglagt, opplyser Innlandet politidistrikt.
Mann anmeldt etter pistol på tog i Gjøvik
Foto: Alexander Bryntesen
← Se hele nyhetsloggen
annonse