Fastland snart ferdig oppgradert
Etter tre år med oppgradering er Fastland på Gjøvik snart klart i ny drakt før sommersesongen.
Området har fått nye lekeapparater, sandvolleyballbaner, sitteplasser, griller og bedre tilrettelegging for både barn og rullestolbrukere.
Gjøvik kommune har brukt rundt 10 millioner kroner på prosjektet og teknisk sjef Jan Tore Karlsen sier målet har vært å bevare den åpne og grønne følelsen på området.
Området har fått nye lekeapparater, sandvolleyballbaner, sitteplasser, griller og bedre tilrettelegging for både barn og rullestolbrukere.
Gjøvik kommune har brukt rundt 10 millioner kroner på prosjektet og teknisk sjef Jan Tore Karlsen sier målet har vært å bevare den åpne og grønne følelsen på området.
Kilde:
Oppland Arbeiderblad
Foto: Alexander Bryntesen