Tre til sykehus etter utforkjøring i Vestre Toten
Tre personer er sendt til Gjøvik sykehus etter en trafikkulykke på Almshøgda i Vestre Toten tirsdag morgen.
Ifølge politiet havnet bilen i grøfta og fikk store materielle skader.
Politiet oppretter sak og undersøker hendelsesforløpet videre.
Ifølge politiet havnet bilen i grøfta og fikk store materielle skader.
Politiet oppretter sak og undersøker hendelsesforløpet videre.
Kilde:
Innlandet Politidistrikt