annonse

TRAFIKK Almshøgda Redaksjonen

Tre til sykehus etter utforkjøring i Vestre Toten

Tre personer er sendt til Gjøvik sykehus etter en trafikkulykke på Almshøgda i Vestre Toten tirsdag morgen.

Ifølge politiet havnet bilen i grøfta og fikk store materielle skader.

Politiet oppretter sak og undersøker hendelsesforløpet videre.
← Se hele nyhetsloggen
annonse