annonse

POLITI Gjøvik Redaksjonen

Tre varetektsfengslet etter væpnet ran

Tre menn i 20-åra er varetektsfengslet i to uker siktet for grovt ran etter en hendelse på Gjøvik torsdag kveld.

Politiet opplyser at det skal ha blitt brukt vold og våpen under ranet og at de involverte kjenner hverandre.

En av de siktede har erkjent straffskyld og alle tre er ilagt brev- og besøksforbud under fengslingen.
← Se hele nyhetsloggen
annonse