For oss i Totenradioen er dette et tungt tap. Gjennom mange år satte han sitt preg på radioen.
Han hadde en helt spesiell interesse for lyd, lys og radiofaget, og mange vil huske ham som personen som alltid stilte opp, enten det handlet om sendinger, reportasjer, arrangementer eller tekniske utfordringer.
Interessen for lyd og produksjon startet tidlig, og han bygde seg etter hvert opp erfaring innen både lyd- og lysarbeid på konserter, arrangementer og kulturarenaer rundt om i distriktet.
Engasjert i lokalsamfunnet
Hos oss ble han kjent som en svært dedikert medarbeider med et ekte engasjement for lokale saker og mennesker.
Han var alltid opptatt av å løfte fram det som skjedde i lokalmiljøet.
Mange møtte ham med mikrofon og opptaker rundt omkring på Toten og Gjøvik.
Det er mange som i disse dagene deler historier om hvordan Glenn hjalp til med lyd og lys på arrangementer, bidro i frivilligheten, støttet opp om lokale initiativ og stilte opp når noen trengte hjelp.
Tomrommet etter Glenn er stort
Vi kommer til å savne engasjementet hans, pågangsmotet, humoren og den varme personligheten hans.
Våre tanker går nå til familien, vennene og alle som stod ham nær.
Hvil i fred, Glenn. Du vil aldri bli glemt.