annonse

POLITI Dalborgmarka Redaksjonen

Dynamittfunn stengte avfallsstasjon på Gjøvik

Gjenvinningsstasjonen i Dalborgmarka på Gjøvik ble fredag ettermiddag evakuert etter funn av det politiet beskrev som mulige eksplosiver.

Bombegruppa ble koblet inn for å vurdere situasjonen videre.

Senere opplyste politiet at dynamitten var hentet og destruert, og saken er nå avsluttet, ifølge politiloggen.
Dynamittfunn stengte avfallsstasjon på Gjøvik
Foto: Google Maps
← Se hele nyhetsloggen
annonse