Dynamittfunn stengte avfallsstasjon på Gjøvik
Gjenvinningsstasjonen i Dalborgmarka på Gjøvik ble fredag ettermiddag evakuert etter funn av det politiet beskrev som mulige eksplosiver.
Bombegruppa ble koblet inn for å vurdere situasjonen videre.
Senere opplyste politiet at dynamitten var hentet og destruert, og saken er nå avsluttet, ifølge politiloggen.
Bombegruppa ble koblet inn for å vurdere situasjonen videre.
Senere opplyste politiet at dynamitten var hentet og destruert, og saken er nå avsluttet, ifølge politiloggen.
Kilde:
Innlandet Politidistrikt
Foto: Google Maps