annonse

NYHETER Innlandet Redaksjonen

Nær 12 millioner delt ut til gode formål

Totens Sparebankstiftelse har så langt i år delt ut nær 12 millioner kroner til lag, foreninger og prosjekter i regionen.

Blant de største tildelingene er én million kroner til Vitensenteret Innlandet og 875 000 kroner til Plastdugnaden for Toten, Gjøvik og nordre Romerike.

Stiftelsen opplyser at pengene kommer fra avkastning på eierskapet i SpareBank 1 Østlandet.
Nær 12 millioner delt ut til gode formål
Stig Håvard Blikseth, Daglig leder.
Foto: Glenn A. Sagstad
← Se hele nyhetsloggen
annonse